Kočkeso (kočičí pexeso)
  o nás jak hrát programátorská dokumentace download
 

Zadání:

Vytvořit jednoduchý, multiplatformní program, s použitím libovolného programovacího jazyka (kromě Javy).

O hře:

Hra Kočkeso je jednoduchá variace na obyčejné pexeso určená pro jednoho hráče. Ten se po úspěšném skončení hry dozví, kolik bodů získal. Uživatel má volbu z několika úrovní obtížnosti.

Programovací jazyk byl po dlouhém trápení s C# zvolen raději C++. Grafická knihovna, která byla pro pexeso použita, se jmenuje GTK (GIMP Tool Kit). Je dostupná ve verzích pro mnoho operačních systémů i platforem, takže je možno tento jednoduchý program zkompilovat pod kteroukoli z nich.

O autorovi:

Hra byla vytvořena jako semestrální práce na předmět X36API,
Tým: Jan Breuer, Martin Pivko, Jan Kolařík.

Poděkování:

S laskavým svolením Jill jsem použil její fotky koček do výsledné hry. O to těžší je potom hra, protože naučit se je všechny rozlišovat není jednoduchý úkol.